Merhabalar 🙋♀️
Dün rahim filmi çektirdim sonucumda rahim kalınlığimin yaklaşik 6mm olduğu yazıyordu. Biraz araştırdım rahim inceliği bebeğin tutunamamasina veya düsükle sonuclanma olabiliyormuş . Rahim kalinligi ince olup hamile kalan varmı acaba ? Bir de rahim antevert ve hafif sağa deviyedir yazıyor ne demek bu öne doğru sağa yatik mi anlamadim ? Yardimci olabilirmisiniz anlayan bilen varsa eğer