Seymaben Kızlar henüz 7 haftalık hamileyim normaldede kilolu biriyim göbeğim falan vardı yani az bişey 5. Haftadan beri kocaman bi göbeğim var normalmidir bu durum ödem vs falan olabilirmi varmı bu durumu yaşayan🤔
Ogulcanmoms Seymaben Benim de ilk 3 ay öyleydi hiç merak etme gazdır o bi de gündüz yedikçd sindirmesi zor oluyor şiştikçe şişiyor insanın karnı
mor_menekse1 Seymaben benimde sabah hiç yok öğleye kdr 5 aylık gibi oluyo 😅 bulantılardan agzıma bırsy sürmememe rağmen bnde anlamdım sebebini
Seymaben mor_menekse1 benim bulantım falan hiç birşeyim yok sadece kocaman bi karnım var yani normaldede zaten az bişey göbeğim vardı ama bukadar değil annem bugun sen 7 haftalık hamile olduğuna eminmisin diye sordu kadın😅
mor_menekse1 Seymaben 😅😅 olur öyle gaz diyorlar bnde bilmiyorum bari gerçekten büyüseydi ama benim gebelik baya zor geçiyor ya