Kızlar bugün bebiş alışverişi yaptık. Yol boyu yürüdüm her yere uğradım. Sol kaburgama bi ağrı saplandı eve geldim 2 saat uzandım dinlendim yine geçmedi eğilip kalkarken bile aynı şiddetle devam ediyor. Bel ağrım yok kaburgam ağrıyor, ama ağrı hala aynı hafiflemedi. Böyle yakan bi ağrı ve morarmış gibi. Bebek hareketleride normal herhangi bi sorun yok. Bu durumu yaşayan var mı?