TansuB 40+0 oldum ama hala tik yok nst de sanci bile yok napsam gelmiyo bide bu totemi deneyim dedim 🤦🏻♀️😂
TansuB Ysmmmnn benim ilk ve cok bunaldim sicaklardan yatamiyorum donemiyorum yoksa guzel gidiyo hamilelik 😌
AAA34 TansuB evet hayırlısıyla normal istiyorum geçen gün de nişanım geldi 2 cm de açıklığım vardı ama gelen giden yok
TansuB AAA34 en azindan nisan gelmis aciklik var bende suanlik hicbiri yok en son gecen hafta bakildi aciklik yoktu 🤦🏻♀️