Aysegulceyhun 21 haftalık gebeyim bugün detaylı usg oldum heeşey normal sadece doktor aort arkı izlenemedi dedi bebeğin pozisyonundan da kaynaklı olabilir dedi fetal eko öneririm dedi yarın çektirceem ama çok tedirginim başına böyle bişey gelen var mı
_anneadayi Aysegulceyhun Başıma gelmedi ama bu tür durumlarda hemen panik olmamak gerekiyor gerçekten. Pozisyonu sebebiyle olma ihtimali yüksek
Aysegulceyhun _anneadayi inşallah canım ya doktor bir arkadaşa da sordum oda pozisyonundan kaynaklı olabilir dedi zaten dolaşım olmasa hiç bişey normal olmaz sonuçta değil mi