esmerrmm FDK2835 ben keciboynuzu pekmezi aldim ama annemlerdede dut pekmezi varmiş artik sabah krci boynuzu aksam dut pekmezi içerim 😁
FDK2835 Hly06 Rabbim şifa versin. Ben de aldım ama korktum içmeye şeker yüklemesi gibi olur diye. Ara ara içiyorum.
Hayal0102 FDK2835 arkadaşım hamilelik boyunca vitamin vs kullanmiyor eşi istemiyor doğal beslen diyormus o her gün portakal suyu pekmez karıştırıp içiyorum demişti şeker ya da başka bir sorunu da yok masallah
Hly06 FDK2835 ben su an 27 haftalığım geçen hafta seker yüklemesi testi yapıldı ve gayet normal geldi sonuçlarım. Sizde varsa yinede dikkatli yiyin yada en iyisi doktorunuza danismak
Hayal0102 FDK2835 doğal beslenmek en güzeli arkadaşımın 3. Bebeği ilk ikisinde de ilaç içmedi diye biliyorum maşallah hepsi sağlıklı kendi de😊 darısı bizlere inşallah
FDK2835 Momof2child iki kuzuya da şifa olsun. Bende ilk başlarda 2 yemek kaşığı içiyordum. Sonra korktum fazla tatlı olunca.
FDK2835 Hayal0102 maşallah. Benimde bir arkadaşım öyle 2 gebeliğinde ilaç kullanmadı. Ve çocuklarına da aşı yaptırmıyor
Hayal0102 FDK2835 evet o da öyle 😀 Allah hepimize yavrularımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah ❣️💐