Merhaba hanımlar. 8+2 yiz. Sürekli kabızlık problemi yaşıyorum. Ve gaz sancılarım oluyor. Her gaz sancısında acaba bu bebekle ilgili bir sancı mi ona bisey mi oluyor yada yanlis bişey mi yaptım diye içim içimi yiyor. Herhangi bir lekelenme falan yaşamıyorum ama yinede bu sancılar beni korkutuyor. Ve bu sıralar aşırı akıntı oluyor her akıntı da yüreğim hopluyor acaba kan mı diye lavaboya koşuyorum. Bunu nasıl atlatirim. Bana biraz akıl fikir verirseniz sevinirim.