Kızlar 29 günlük taze anneyim illa şimdi yargılayan olabilir ama kaynanan da anne falan sende ilerde kaynana olacaksın gibi gibi..
Normal doğum yaptım süreci güzel ilerletemedim diyelim benim için zor Bi doğumdu ama Bi avazda doğuranlar da var şahsen özel hastaneydi ama sesimi kapıda hep duymuş eşim annem onlar neyse şimdi düşünüyorum eğer kaynanam görğmcem olsaydı onlar duymasın diye sesimi içimde tutamam o kadar muayene alttan vs o doğum anı farklı Bi süreçti benim için ve ilk olduğu için bazı şeyleri es geçebiliyoruz mesela Bi an önce doğmasını istedim ben kıyafet falan üstümle girdim resmen ebeler de bişey demedi velhasıl eve geldik diğer gün onlar geldi kii annem yanımda zaten Bi kaç gün sonra gelseniz nolur doğum bu yani emzirmeyi bilmiyorum rahat edemiyorum yapım gereği ki ilk insan ne olacak ne bitecek dikişlere naosak hemen iyileşir normal doğumdan sonra hemen ayağa kalkılıyor doğru ama kolay kalkamadım mesela ben oturup kalkarken zorlandım hep o süreçte size alınmayan gücenmeyen rahatlatan şunu ye süt olsun bunu ye süt olsun demeleri bile o hassas dönemde o kadar batıyor ki biraz uzun oldu kusura bakmayın şuan enfeksiyonla uğraşıyorum yani sonradan çeken ben oldum onlar torun sevdasına geldi iyi hoş ama karşıdaki insan nolur kimsenin umrumda değil 2 3 gün kalıp gideceklerdi ama 10 gün sürdü eşime de bişey diyemiyorum bende bilmiyordum diyor napalm dış dikişim şişmiş acaba normal mi bu arada? 😞Onalrın da ilk heyecanı tamam ama şuan çok zorlanıyorum onlar gittiler hala çekiyorum nolur yargılayacak olanlar empati yapıp yazsın sadece içimi dökmek istedim yapabileceğim bişey yok zaten bu saatten sonra 😊inşallah herşey gönlünüzce olsun hepimizin