Morebebek Merhaba hanımlar benim ilk gebeliğim 5 haftalığım canım çok saçma şeyler çekiyor. Normalde çay kahve hastası ben tiksindim içemiyorum. Ama bugün canım hamburger ve patates kızartması çekiyor normalde çok sevmem ama sabahtan beridir aklımda sadece bu var. Ne yapsam biliyorum ki bebeğime faydalı değil üzülüyorum bir yandan ve iştahımda yok bana bir tavsiye verin lütfen yada başından geçenler anlatsın. Bu normal midir?
elifsahincakmak Morebebek olabilir ya ben 4. Haftada acayip bi şekilde iskender çekmişti normal yani 😄
Morebebek elifsahincakmak sevindim normal olmasına. Sabahtan beri sadece hamburger düşünüyorum. 😂 😂 😂
Morebebek Emineslh valla ağzım sulanıyor sürekli saçma şeyler canım çekiyor. Bir de sabahları canım hiçbirşey istemiyor...