Kızlar bugun kontrolüm vardı ve doktorum çatı muayenesi yaptı. Öyle korkulacak birsey değilmiş ben çok kasmamıştım kendimi gayet rahat geçti. Fakat bebeğim 30.haftadan beri 2 hafta önde gidiyor, kilosu da baya iyi, doktorum bu gidişat böyle 40 haftayı bulursa sezaryen konusunu gündeme getireceğiz normal doğum zor olur diyordu .😏Bense ısrarla normal doğum için uğraşıyordum. Sonunda bugün muayene esnasında 2 cm açıklık oluştuğunu, rahim ağzınında çok güzel yumuşadığını doğumun çok yakın olduğunu söyledi. Bu önümüzdeki günlerde gelirse normal doğumu çok rahat yapabiliriz dedi ve ben havalara uçtum. 😌Sizlere sorum açıklığı arttırmak için neler önerirsiniz?
Hurma yiyemiyorum gebelik şekerim var bunun dışında tüm tavsiyelere açığım.🌸