Sonra tüp bebek için devletten rapor almayı düşünmüyorsanız bence yaptırmayın. İlişkiden pek de bir farkı yok olasılık açısından. Bir de yumurtalar çok uyarıldığı için o ay kist falan oluyorlar. Boşa zaman kaybı gibi gelmişti bana. 1 aşılamadan sonra tüp bebeğe geçtik biz. Ama yine de siz bilirsiniz tabi