Mom526 23+3 teyim bugün ic caamsirindw ortada yuvarlak bir ıslaklığı vardi normalde de kurulama yaparim bir an korktum genis bir alan olunca?Enfeksiyon var ama bu aralar biraz düzeldi..Su sızması faln ufak bisey mi olur yoksa baya olur mu?
Celiklibusee Mom526 turnusol pedler var diye duymustum bunu ayırmak için. Bazen bende de oluyor terlemiş va olabilir misiniz
Nasip_kismet Mom526 bunu bende ara ara yasamistim . Doktoruna soyle enfeksiyon varmi alttan baksinlar gerekirse fitil verir. Bebegin suyuna bakar icin rahat eder. Ama Genelde enfeksiyondan su gibi gelebilyor. Benim enfeksiyondanmis
Mom526 Bebegimizz rengi şu renginde normal mi canim…Ay insan korkuyor ya bir de açık renk giydim çamaşırı direk gördüm..bütün gün yatiyorum yani iş de yapmıyorum erken doğum riski de yok değildir inşallah insan panik yapiyor
Bebegimizz Mom526 ebet evet su rengi ve baya baya dolu dolu bende çok korkuyordum ama alıstm artık sorun yok 😊hatta bugün enfeksiyondan pembemsi oldu onu bile cok takmadım sabunla yıkandım iyice kuruladım gecti cok şükür
Celiklibusee Mom526 anladım o zaman belki tekrar idrar kültürü isteyebilirler enfeksiyondan ötürü💐bol su içmek gerekiyor böyle zamanlarda şifa olsun inşallah❤️
Mom526 Nasip_kismet antibiyotik bugün bitti daha randevuya da var ama yarjn da bakicam bakalm ne olacak