Kızlar benim de 4-5 gündür kasıklarımda gün içinde sancı var değişik, lavaboda da acayip kasık ağrısı, sancı oluyor yaparken afedersiniz. İdrar tahlili verdim, lökosit 4-5 çıktı. Enfeksiyon var mı acaba? Doktoruma attım cevap vermedi henüz😞15 haftalık gebeyim çok korkuyorum. Kontrolüm de 6 eylüle almıştım erkene de alamam