Muazzezdemr öncelikle hayırlı uğurlu olsun, ben de çok tecrübeli sayılmam daha 11 haftalık olduk 🌸 Umarım mide bulantıların hiç olmaz, en büyük sorunum bu benim. Her şey çok güzel geçer, hamileliğin tadını doyasıya cıkarırsın inşallah 🙏🏼 bebek bekleyen herkesin minnoşları sağlıkla gelsin 😍