Ya bu doğum sancısı tam olarak nasıl bi sancı adet sancısı gibi diyor herkes ama tam betimlemesi yok mu😂 yani kasığımda acı var yaklaşık iki saattir geçmiyor belime de vuruyor ağrısı ama sancı dendiği için girip çıkması gerekiyor diye nitelendiriyorum yok bu doğum sancısı değil vücut kendini hazırlıyor diye düşünüyorum doğum sancısını betimleyin bana nolue🥲37+3 deyim bu arada