Deletedmom93428 Evet kuzum cuma günü kontrolde yine nst de sancı çıkmadı, çatı muayenesi oldum açıklıkla yoktu. Normalde de tam 40 hafta da beklenir ya doğması, bizde pazartesi gününde doğsun istedik. Yalnız bizim bide şöyle tuhaf bi durum oldu, sezaryen sırasında doktorum ‘e senin suyun yok, suyun nerede’ diye baya şaşırdı bizde anlam veremedik 🤦🏻♀️