DemetF Birtanemm normal bence hamilelikte bi tik dusuyo tansiyon yuksek cikarsa sikinti benim ailem tansiyon hastasi hep ordan biliyorum
Doce Birtanemm benimde de 30 haftaya kadar böyleydi küçük olan hala daha düşük ama yüksek olan 14 seyrediyor hipertansiyon var bende o yüzden düzensiz 🤦
Mavi34 Birtanemm çok çok iyi hamilelikte biraz düşük olması daha iyiymiş normali de 12 8 bunun üstünde olması sikinti
Birtanemm DemetF yani bir sıkıntı yok diyorsunuz kahvaltıda tuzluda yedim yükseliyosa bilim diye yükselme olmuşmu??çünkü hep kahvaltı sonrası dengeden duramiyorum baş dönmesi sersemlik halsizlik oluyor
DemetF Birtanemm o zamn bi doktoruna danis benim tansiyonum seninkinden dusuk ben hic senin gibi olmuyorum kansizlikta var bende.Belki senin bi degerim dusuktur
Birtanemm Doce benimde hamile kalmadan önce 140 ti sınırdaydı ama ozmn baya kiloluydumda doktor 10 günlük takip istemişti yapmadım şuan hamileyim diye takip edim dedim yükselirmiki benimde 30 haftalık olmama 5 gün var
Birtanemm DemetF kansızlık bendede var kan ilacı ve demir ilacıda kullaniyorum bir 10 gün böyle takip edim doktora gösterim yemekten sonra ölçmem gerekiyormu acaba??
DemetF Birtanemm 1 sabah 1 aksam olcup yazin dio doktorlar tansiyon hastalarina biz ole 1 sabah cise cikip bi aksam yatarken cise ciktan sonra olceriz
durununannesiiiiii Birtanemm bende tansiyon takibi yapmıştım. Doktora özellikle sormuştum aç yada tok farkedermi diye oda hayır farketme bi sabah bi akşam ölç demişti bende sabah öglen akşam olarak ölçtüm
Selin12- Birtanemm benim tansiyonum hep düşük sizinki gayet normal başınız dönüyorsa kandergerlerinize baktırin
Doce Birtanemm bende etmiyordum ama cumartesi suyumun fazla olduğunu öğrendim şekerden dolayı dedi insülin kullandığım halde demek ki şeker baya etkiliyor