kızlar forumda aradım ama çok konuşma yok.Bebegim36+2 kilosu 2.520 çıktı düşük dedi doktorum.3 kere kontrol etti. 2 hafta geriymiş karnı .Kafası diğer her şey haftasını veriyor .Haliyle çok üzgünüm muz,ceviz kaşar peyniri,proteinden başka ne önerirsiniz.1 hafta da kilosunu yakalar mı.