Sinemis35 İnşallah 🤲🏻 En büyük tavsiyem uyuşukluğunuz tam geçmeden, kendinizi iyi hissetmeden kalkmayın, hemşireler vs zorlarsa da kabul etmeyin. Siz ne zaman iyi hissedersiniz o zaman kalkın, ve tam karşıya bakın. Sonrasında saat başı yürümeye çalışın oda içerisinde turlayın. Evinize döndüğünüzde en büyük kolaylık yaptığınız yürüyüşler oluyor ☺