Tospiikkk Meleekk Evet ben oradan bir elbise sipariş ettim ayRobin kumaş çok güzel geldi çok beğendim şu aralar yine bakınıyorum beğendiğim olursa alacağım ama her elbisesi kaliteli mi onu bilmiyorum ben 100 tl’ye almıştım çok güzel geldi
Minikcivcivv Meleekk bende alışveriş yapmıştım takım almıştım elbise ve şal almıştım çok memnun kalmıştım kaç kez yıkamaya rağmen hiçbir şey olmadi 😊
Papatya_07 Meleekk dış giyim aldım 2 tane fiyatına göre güzeldi. Ama elbiselerin kumaşı yazıyor. Ona göre bakabilirsiniz. Çok uzun da sürmedi ürünlerin gelmesi.
Meleekk Tospiikkk teşekkürler canım benimde beğendiğim elbise var sipariş vercem inşallah güzel gelir 🥰Teşekkür ederim
Meleekk Minikcivcivv ya inşallah bende memnun kalırım uygun fiyatlı hemde https://imgyukle.com/i/UgkEo ben bu elbiseyi sordum burda Bi kıyafet mağazasında 180 civarı fiyat söyledi dedim yuh 🤷🏻♀️ baktım burda uygun. Fiyat farkı o kadar çok ki 😶bakalım nasıl gelcek 😃
Meleekk Papatya_07 https://imgyukle.com/i/UgkEo bu elbise hoşuma gidiyor ne zamandır %80 cotton %20 polyester dio kumaşına 🤗
Papatya_07 Meleekk mağazada çalışmıştım bekarken. Biraz naylon karışımı ama çok terletmez. Bende beğeniyorum bu elbiseyi 🤗
Bebegimi_beklerken563421 Ben hep alışveriş yapıyorum gayet güzel ve kaliteli ürünleri rahatlıkla alabilirsiniz yani☺️
Meleekk Bebegimi_beklerken563421 evet hem güzel hem uygun fiyatlılar valla ne zamandır sipariş vermek istiyorum bende dedim Bi kızlara sorayım öyle alayım 🥰 sipariş vercem şimdi bakalım nasıl gelcek 🥰