Arkadaşlar uni baby almayı düşünüyorum deterjan olarak. Şu an 25 haftalığız. 1-2 haftaya yıkamaya başlarım herhalde kıyafetlerini 😍 30-31 gibi de hastane çantası hazırlarım diye düşünüyorum 😅 siz uni baby’nin hangi rengini kullandınız ? Ya da dalin marka önerir misiniz sıvı deterjanda ?