28 Ağustos cumartesi günü sabah saat 8 de hafif hafif sancılarla uyandım bir kaç saat geçer diye bekledim ama saat geçtikçe şiddetlenmeye başladı bu arada ben evimi toparladım 2 oğlum var onların kahvaltılarını yaptırdım duş aldım ve saat 10.30 gibi hastaneye gittik eşim ve kız kardeşimle önce muayenemi oldum ve beklenen söz geldl doğum başlamış 4 cm açıklık var yatışını yapalım o an heyecan korku mutluluk hepsi bir anda 😀saat 12 ye kadar kendi sancım ile 5 cm oldu ondan sonrası biraz suni sancı ile destek verdiler ve suyumu patlattılar süreç artık hızlanmıştı ebem 3. Doğum olduğu için 1 2 saat içinde doğum olur dedi ve saat 2.26 da kızım dünyaya geldl herşey 3 4 saat içinde oldu ve bitti mis kokulum aramıza katıldı 3 evladım oldu rabbim herkesin evladına sağlık versin doğumu bekleyen annelerimize kolaylık versin inşallah 🤗🤗