Hayırlı akşamlar bayanlar Bi hafta önce kürtaj oldum bebegim 4.5 aylıkdı kan pıhtılaşması olmuş kalbi durmuş normal dogum gibi bebegimi düşürdüm sonra kürtaja aldılar hastaneden çıktım Bi hafta kanaman olur dedi doktor ama benim kanaman hiç denecek kadar az oldu Bi hafta sonra kontrolüm vardı doktor alttan muayene etti 7mm büyüklüğünde sıvı birikmiş dedi ve metiler diye Bi ilaç verdi bu rahmimde biriken sıvıyı atmam için benimle aynı durumu yaşayan ve bu ilacı kullanan oldu mu kafam çok karışık yardımcı olursanız çok mutlu olurum ilacı bugun kullanmaya başladı sabah ögle akşam tok karnına daha akşamı içmedim 2 tane içmiş oldum baş agrısı ve midemde Bişeyler oluyo sanki