Kızlar dün eşim pozitif çıktı benden test almadılar ayrı odalarda kalıyoruz hiçbir belirtim yok covitmiyim bilmiyorum ama karantinadayım. Dün ki muayenemde doktor bebeğin iyice aşağıya indiğini doğumun yakın olduğunu söyledi 37 +2 deyim. Doğum başlarsa beni neler bekliyor çok korkuyorum bebeğimle görüştürürler mi yanımda biri gelebilir mi bilen varsa yazarsa çok sevinirim özelde doğum yapacağım 😢