Merhaba güzel anneler 😊 39 haftaligiz bebeğimin hareketlerini hissetmiyordum cuma gününe randevum vardı fakat doktorum acil bugün çağırdı.
Gittim nstde sancı en fazla 27 çıktı.
Acikligimda bakmadılar ama sanırım hiç yok
Suni sancıyla cuma günü yatış yapacağım
O açıkla suni sancı alan varmıdır açılıyor mu nasıl olur bana biraz bilgi verir misiniz çok heyecanlıyım 😊