Mrb anneler ben diş için kendime önceden form açmıştım ve hastane gittim kadın doğuma bebeğimin durumunu öğrenmek için iyi dedi ama benim aşağıdan baya enfeksiyon varmış bide diş için hemen çekmen lazim erken doğum olabilirsin dedi böyle bi durumla karşı karşıya geldiniz mi acaba