nurn benim önceden beri var. Vitamin eksikliği, kansızlık çoktu bende.
Doktora şikayetlerimi sonradan sonradan soylerdim.
Hatta Bi kere hocam kusura bakmayın şunu demeyi unuttum dedim. Doktor da yaz oyle soyle gelirken yaz demişti. Gülmüştü. Ben de yazıyorum zaten demiştim.
Hala da var. Doğumda, yaptım. Yazarım hep hastaneye falan giderken