Ben bu sıralar çok üzüntülerdeyim . Kardeşim uzmanlık eğitimine gitti . Eşim 20 günde bir 7 gün ailesinde kalıyor . Kaynanamla lafları yüzünden konuşmuyoruz artık. Biz tartışınca daha çok seviniyor. Eşimi 7 gün göremiyorum artık . Eşimin arabası vardı gitti tüm altınlarımı bozup daha güzel bi araba aldı . Gebelik şekeri çıktı , protein kaçağı çıktı . Herşey üst üste geliyor herşeye ağlayıp üzülüyorum artık . Dayanamayacak haldeyim delirecek haldeyim bana dua eder misiniz .