Ayseyyy Kuben bende cok gergındım taki 2 gün öncesi yapılana kadar anlık acı oluyor tabi ama gecici 2saniye de hallediyor doktor o kadar abartılcak bişeyi yokmuş
gokcekocyigit07 Elbette acımıyor, rahat olun yani alt tarafı 2 parmak bu kadar abartanlara şaşıyorum, neler yaşıyoruz evlilikte, çat muayenesi çok basit bir işlem, benim anlık oldu bitti 🤭 öyle her duyduğuna inanıp boş yere stres olma 🤗
Kuben gokcekocyigit07 Aslında hiç de adetim değildir denilenlere inanmak ama gerildiğimi hissettim. Sanırım bilinçaltı
denizz1009 İlk hamileliğimde okuduklarımdan sonra o kadar korkmuştum ki. Korka korka gittim. Abarta abarta anlattıkları bu muymuş diye çıktım hastaneden. kendini kasmamak çok önemli. Doktorun yaklaşımı da tabi. Benim doktorum muayene konusunda çok hassastı onda muayene olupta canımın acıdığını hiç hatırlamam.
Kuben Ayseyyy Evet çok abartanlar oldu gerçekten. illa ki acı olur ama abartılacak bir şey olmadığını öğrenmek iyi oluyor
Mamacitaa5 Kuben iki kere muayene edildim ilkinde bende korkmuştum da biraz tuhaf oluyor hepsi bu korkmayın siz yine de 😬🤗