Svdaaaaa Smbyks eşim kastamonulu doğum için kaynanam gile geldik Kastamonu ya başka yerde görev yapıyoruz. Devlet Hastanesi’nde bildiğiniz iyi doktor var mı acaba
Smbyks Svdaaaaa Saadet hanımı tavsiye ediyorlar genelde. Ben de ona gittim ilk defa. Memnun kaldım ben.
Buseninannesi_21 Svdaaaaa Hakkıyla da yapan vardı ama genelde sorumluluk yoktu sancım var diye gittim acile gel denmişti bana yerinde hemşire bile yoktu ondan ona aktarıyorlar başka hemşire bakacak dendi hemşire bekledik kaç dakika.
Nur3955 Svdaaaaa bebek doğduğunda giydiriyorlar pandemi nedeniyle ziyaretci alınmıyor bir tek refakatçi oluyor oda değiştirme olmuyor kim ilk refakatçi olduysa başkası yerine geçirmiyorlar onun dışında hastaneye ve hastaya göre muamele değişiyor diyebilirim