Sema2019 merhabalar, ben 20.haftada testlerimi yapan doktora sormuştum nasıl yatmalıyım diye. O da bana nasıl rahat ediyorsan öyle yat dedi. 25. Haftamdayım kendi doktorum da bu zamana kadar yatış pozisyonumla ilgili bişey söylemedi. 16.haftada sormuştum, nasıl yatabiliyorsan öyle yat hiç farketmez demişti. İçiniz rahat olsun, yine de sırt üstü yatış karnınızı ağrıtıyorsa yatarken belinize küçük bir yastık koyun gece dönseniz bile tam sırt üstü olmadığı için gönlünüz de rahat olur.