Buyuyoruzannecim1 su fazlalığında şekerden supheleniyorlar benimde son 2 aydir komtrollerde 3 hafta önden gidiyordu sekerden şüphelendi doktorum test yaptırdım ama çıkmadı. doktora sormustum ne gibi bir sıkıntı olur önden gidiyorsa diye iri bebek olabilir buda normal dogumda zorlar seni demisti ama benim doğum sezaryen olacak. Dün tekrar kontrol için gittigimde 3 hafta önden giderken su anda 1 hafta önden gidiyormus haftasini yakalamis dedi. Korkmayin sizinde sıkıntılı bir durumunuz yoktur ins