Merhaba arkadaşlar bugün çatı muayenesi oldum 38+6 dayız. Kendimi kastım biraz doktorda üst kemik basık dedi. Bebeğim de kilo olarak biraz iri 1 2 güne sancın gelirse normal yapabilirsin fakat 1 hafta sonra yine böyle ağrı sancı olmadan gelirsen sezeryan diyeceğim dedi. Sizce ne yapmalıyım başka Bi doktora daha gidip sormalı mıyım?