Gizemmy9 kızımı 2019 aralik ayinda nisa hastanesinde dogurmustum herseyden memnun kalmistim ama bebek hemsireleri haric ve duydugum kadariyla hala duzelmemis suan 7 haftaligim esenler medipole gittim dun ilk kontrole röyale seferli hanıma cok memnun kaldim derya hanimi 2 saat bekledigimi biliyorum cok yogundu nisa hastanesi