tipikbiryayburcu Kızlar selam, Tatil için İzmirdeyim şeker yüklemesini nerede yaptırabilirim? Hangi hastanede yaptırdınız? Ücreti nedir? Birde aç mı tok mu olmam lazım belli bir saati var mı?
Berrycherry tipikbiryayburcu sabah aç karnına gitmeniz ve öncesinde 12 saat bir şey yememiş olmanız gerekiyor. Tüm hastanelerde vardır ben doktorumun kliniğinde yaptırdım laboratuvara gönderiyorlar.
Ouzc tipikbiryayburcu alsancak veya bayraklı da bip lab var ben orada yaptırdım. 65 TL sonuçta bi iki saatte çıkıyor ilgililer de ben memnun kalmıştım.
Arzuaksumom tipikbiryayburcu misafir kaydı yaptırabilirsiniz bekleme süresi hastane sıkıcı oluyor o kalabalıkta sağlık ocakları daha sakin
Nihanus tipikbiryayburcu misafir olduğunuz evde yaşayan biriyle gidin bağlı olunan sağlık ocağına orda misafir kaydıylada yaparlar tatile geldiyseniz geçirmeyin vaktini
Ouzc tipikbiryayburcu aç gidiyorsunuz. Hatta gece 12 den sonra bi şey yiyip icmiyorsunuz. Vitamin bile alma dediler bana. Ne kadar erken giderseniz o kadar iyi oluyor. 8 8 buçuk gibi gitmiştim ben. Önce aç karna kan aldılar. Sonra kutu içecek verdiler onu içip bi saat sonra tekrar aldılar. Bi saat daha bekledim tekrar aldılar 3 kere alınmış oldu benden ama benim doktorum böyle istedi kiminin sadece bir aç sonra bi saat sonra alınıyor.