Hsynftm Kızlar 37 haftada da doktor çatı muayenesi olacaksın dedi benim anlamadığım doktor baktıktan sonra doğumum nasil olacak ona mi bakiyor ilk gebeliğim sezeryan mi normal mi diye
Ayseee4238 Hsynftm benimde haftaya var çatı muayenem doktorum pozisyon normal ama kanallarina bakicam ona göre kesinlestirecegiz dedi.
Merve-1109 Hsynftm korkma doğurmakta bişey yokki sadece sancılar biraz zorlıcak bebeğin kucağında mı gelmek istersin doğumhaneden yoksa bebeğin önden gidip karnına dikiş atılsın mı istersin karar senin