Sedasiz kan şekeriniz düşmüştür toparlamak için biraz tatlı yemeniz iyi gelebilir.. Benimde öle oluyo aciktigimda oluyo kan şekerim ve tansiyonum dusuyo dengelemek için yemeğe değilde önce tatlı birazda tutlu alıyorum geçince yemek yiyorum yoksa bu seferde şişkinlik oluşuyo..