Meer_ve146 merhaba arkadaşlar dün düşük yaptım doktorum kürtaja gerek duymadı kendiliğinden temizlensin dedi rahmin benim de hala karnim ağrıyor soğan kürüne başlasam mı bilemedim şimdi kanamam varken mi yapsam yoksa bir dahaki adetten bir kaç gün önce mi ?
bahtnurr1 Meer_ve146 bence şimdi yapma , bu dönem zaten ağrın ve kanaman fazla olacak bide onunla uğraşma geçmiş olsun