Kızlar bugün tam 7.haftamı doldurdum kalp atışını duymak için kontrole gittim kese büyümüş bi önceki gördüğümüze göre ama bi süre bebeği göremedi doktor bende korktum kalp atışını haftaya duyalım bazen duyulmayabiliyor dedi kötü oldum moralim bozuldu bebek yok gibi görünüyor hocam siz gördünüzmü dedim sonra biraz daha aşağı tarafa doğru baktı birazda bastırınca köşede gördük kalp atışıda az az duyuldu biraz rahatladım. Normalde ortada olurmuş çoğu kişininki ama benimki sağ köşeyi seçmiş 😂 7.haftada ultrasonda zor görülmesi normalmi sizce