Eliff_yagiz 350 TL ye Osmangazi aritmi de yaptırdım cokta memnun kaldım 30/40 dk sürdü cd verdiler ultrason kağıdı kadın anlattı cok memnun kaldım eve gelince de bilgisayara taktım cd yi orda ultrason cihazında baştan sona çektiği herşey vardı güzeldi yani