Kızlarr merhaba. 25+4 olduk, eşyalarımızın çoğu tamam sadece deterjanlar kalmıştı bugün de onları aldım. Dalan roxy sabun tozu aldım bebekler için yazıyor, kullanan memnun kalan var mı? Direk onu alıp çıktım nasıl olduğunu bilmiyorum diğer alışverişte iyi değilse onu almam çünkü fikirlerinize ihtiyacım var. Bir de dalinin yumuşatıcısını aldım pembe kapaklı. Kullanan var mı?