Ozlemmiy15 Selam kızlar. Biontec açısından sonra doktor korunmamız gerektiğini söyledi fakat o süre zarfında hamile kaldım başına böyle bir durum gelen varmı
Defne74 Ozlemmiy15 ben de aşı oldum ikinci aşı ya varmadan hamile oldugumu ögrendim dr bişi dememişti ama bana ikinciyi olamadım
gamzosgamzos Ozlemmiy15 esim 1.ben 2. dozumu olduktan 10 gun sonra hamile oldugumu ogrendim 7 haftalıgiz bir sıkıntı yok şuanlık çok şükür Rabbime😊
Orsta Ozlemmiy15 ben de oyle , bana koruncan demedi kimse , ama biz zaten cocuk istiyoduk, asidan hrmen sonra hamile kalmisim, bi sorun yok. Sadece doktorum ikinci dozu 5nci aydan sonra oneriyorum dedi
Mernush Ben de hamile olduğumu bilmeden aşı oldum 3. Ay bitmek üzere. Bir sorun olacağını zannetmiyorum a hayırlısı
Ozlemmiy15 Sebebini bilmiyorum ama ilk 3 ve hamile kaldıktan sonraki 3 ay korunmam gerektiği söylendi inşallah bir sıkıntı olmaz
Marymery49 Bende hamile olduğumu bilmeden aşı oldum iki hafta sonra da hamile olduğumu öğrendim 4 haftalıkti 13 haftalık olduk şuana kadar Bir şey olmadı umarım olmaz ilk 3 ay önermiyoruz diyor doktorlar