gage merhabalar 😊 aslında normal rutinime devam ettim, fazladan çok kalori almamaya dikkat ettim. Ekmek ve hamur işiyle önceden de aram yoktu. Tatlı çok severim onu hiç kısmadım, kısamadım 😅 öğün atlamadan ara öğünlerde meyve ve çiğ kuruyemiş yedim. Bir de son haftalarda pek yapamasam da yürüyüş ve egzersizi ihmal etmedim. 🥰