Merve5151 Bugün doktor kontrolüne gittik kızlar, hoca erkeğe benziyor ama net değil dedi siz ne düşünüyorsunuz yanılma payı var mı?
Minnakkurabiyeveannesi27 Merve5151 kuzum omurgasından bakıp anlıyor bazı doktorlar eğer gerçekten bilgili bir doktor ise yanılma payı yok denecek kadar azdir
Aysecamm1 Merve5151 banada 10 haftalıklen erkeğe benziyor demişti 16 da kızım olacağını öğrendim değişebiliyor 10 hafta cinsiyet için çok erken 16 yı bekleyin ☺️
Selin12- Merve5151 10 hafta cinsiyet için çok erken bana erkek olabilir demişlerdi 12 haftalık olunca kiz ola bilir dediler ne bilmiyorlar küçük olduğu için
Kapadokyali Merve5151 canm bende 10 haftalikken doktora gittim doktor kıza benziyor ama birdakinr bakalım dedi 13+1 de gittim cumartesi günü kiz dedi doktor
Merve5151 Minnakkurabiyeveannesi27 canım bacak arasında çıkıntı görüp böylr bi yorum yaptı ama tamamen tahmini diye belirtti ısrarla öyle ölçüm falan yapmadı