Mrv1007 Agul- ben de eşime sipariş verdim, çılgın gibi bulantı kusmamın arasında bugün biraz canım çekti gibi 🤣 inşallah yiyebilirim, etsizini yemekte bir sakınca yok bence
Almi4134 Agul- ben yedim osesten alırdık sürekli.. ilk zamanlar esim yapardi doktor yemeyin dedigi icin ama o ses etsiz ben de o yüzden yedik sukur bir sey olnadi :) cok aseriyordum cigkofteye
Selin12- Agul- neden yenmesinki etsiz olursa yenir şuanda zaten her yer etsiz yapiyo yanliz siz kendinizi yapacaksanız etli o sıkıntı olur
_anneadayi Agul- İlk 3 ay bakteri yapabilir diye yemedim, sonrasında bir kaç kez canım istediğinde yedim yanında ayranla ☺️ Zaten son aylar baharat mideme çok dokunduğu için yemem mümkün olmuyor, en ufak baharatlı bir şey yesem boğazıma ekşilik geliyor