Serpiltsn kubrapartal benim en basından beri var 8. Aydayım hala var doktor ilacta vermiyor sadece bol su
Yagmur00 kubrapartal olur tabi canım doktora git ılac versin bende 4 lıtre ssu ıctıgım halde enfeksiyon oldu erken doguma sebep
Gamzebrb kubrapartal ayy hamilelikte yaşanılan en kötü şeylerden birisi canım bende afedersin idrarımı yaparken çok yanıyodu bi şişeye biraz sirke ve su karıştırdım onunla taharet yapıyorum şimdi düzeldi çok şükür doktorun ilaç vermiyosa bol su içip sirkeyi deneyebilirsin
Gamzebrb Serpiltsn saf sirkeyle yapmadım 1 litrelik su şişesine çeyrek çay bardağı sirke kalanı su koydum kimseyide yanlış yönlendirmek istemem yoğurt da deneyebilirsiniz o hem doğal hem zararsız ve daha etkili ☺️
-_LiyuzaMomm kubrapartal Bende de geçen hafta çıktı. Doktorum munorol şase verdi tek kullanımlık. Kullandıktan 1 hafta sonra tekrar tahlil ver dedi bugün verdim sonuç yarın çıkacak. Bebeğe zararı var mı diye sordum ilerlerse erken doğumu tetikliyormuş ama bu aşamada korkma dedi bana. Bir de bol su iç dedi ben de günde 3 lt içiyorum
Semaddurmaz Bende biraz önce sonuçlarımda öğrendim çok fazla çıktı antibiyotik başladım, çok üzgünüm bebeğime bir zararı olmaz inşallah🙏🏻🙏🏻
busra5501 kubrapartal bende de var munurol diye tek kullanımlık bir antibiyotik verdi baya azaldı bugun tekrar kontrol için gittim azda olsa biraz daha var tekrar aynı ilacı verdi bol su içiyorum başka çare yok canım geçmiş olsun
Semaddurmaz busra5501 Çok yüksek görünüyor dedi sadece ve aksef yazdı yanında da tek kullanımlık üromisin yazdı korktum açıkçası öyle deyince 😞
busra5501 Semaddurmaz korkmayın bol su için ilaçlarla düzelir kaç haftalık hamile siniz e nabıza yansıyor sonuçlar oradan da kendiniz bakabilirsiniz
Semaddurmaz busra5501 24 haftalık hamileyim e nabıza da bakıyorum düşmemiş oraya daha, inşallah teşekkür ederim 🙏🏻
Gamzebrb Serpiltsn gece uyumadan önce genital bölgeme yoğurt sürüyorum öyle geçiyo canım benim çok enfeksiyonum var o yüzden sürekli yaşıyorum bu durumu böyle çözümler bulabildim ☺️