Sezeryan olan annelerimiz,bizimde planlı sezeryan olacak doğumumuz.Kendime hastane çantası hazırlamak isityorum.Hastanede kaç tane gecelik değiştirdiniz,eve dönüşte ne giydiniz,eve geldiginizde boydan mı yoksa alt-üst takım pijama mı giydiniz..iç çamaşırı mı kullandınız yoksa depend benzeri hasta bezi mi? Beni bi aydınlatır mısınız ona göre alışveriş yapacağım 🤗