3seldaa 14.hafta ve 16.hafta gittim ikisinde de kız bebek dedi ama akrabalarım vs kız bebekler de yanılma payı çok yüksek diyorlar. Kız anneleri sizde oldu mu hiç yanılma bana bilgi verir misiniz 😊
ebruzb 3seldaa bize 12.haftada kız dediler detaylıya da girdik çok şükür yanılma olmadı kız olacak inşallah 👼🏻🥰
Kodalailesi 3seldaa 20. Haftaya kadar kız dediler 20.haftada erkek olduğunu gördük 😂😂 tabi bizimki bacaklarını açmadığı için kız denmişti
ZZeynepP1903 hafta ıkılı teste gırdıgımde doktor kız dedi 16. haftamın basında gıttım erkege benzıuo dedı sımdı cumartesi tekrar kontrole gidecegim 17 haftalık oluyorum bakalım kesin belli olacakmı 🥵