BEB_133 sezaryen i bilmiyorum malesef ama geçen yık kasımda normal doğum yapan arkadasım var refakatçi almamışlardı yanına ertesi günde evine gitmişti ve herşeyden aşırı memnundu k.b. sezaryen doğum yapan tanudıgım olmadığından o konu hakkında bi fikrin yok