Aybeniz Merhaba bi arkdsm 4. Kez sezaryan olacak ve cok korkuyor var mı 4 kez sezaryan dogum yapmıs ve yapacak olanlar herhangi bi sıkıntı sorun yasadınz mı
Sakileyt Aybeniz benim arkadaşım oldu 4 kez ve araları çok yakındı hiç bir sorun olmadı doktor önemli bence
Aybeniz Samurtugba arkdsm 3 kez sezaryan oldu bu 4.gebeliği o yüzden cnm 3 sezryan sonrası riskli diyor dr lar